Guess
Guess; dört kardeş Paul, Georges, Maurice ve Armand Marciano tarafından tarafından 1981 yılında Amerika’da kuruldu. Giyimin yanında parfüm, aksesuar ve takı satarak koleksiyonlarını zamanla büyüten Guess şu anda 80 ülkede satış yapıyor.
Guess logosunun anlamı
GUESS’in logosundaki kırmızı rengi aşkı ve tutkuyu, siyah zerafeti, beyaz ise saflığı temsil ediyor. Bu üç duygu GUESS markasının tasarımlarında ortaya koymak istediği çizgiyi özetliyor.
Markanın popülaritesi
Marilyn kot pantolonları ile yakaladığı başarıdan kısa bir süre sonra, Guess gençliğin ve maceranın simgesi haline geldi. Zamansız reklam kampanyaları ile adı duyulmamış mankenleri ünlü yaptı. 2004 yılında, Marciano markasını açan şirket, trendleri takip eden tasarımlarını genişleterek popülaritesini artırmaya devam etti.
Marilyn Jeans: İlk tasarım
Guess'in ilk tasarımlarından biri Marilyn 3 Zip modeliydi. Bu model, günümüzde hala satılmaya devam ediyor. Marilyn modelini satışa sunmak isteyen ilk büyük mağaza Bloomingdale’s mağazasıydı. İki düzine sipariş veren mağazanın raflarından tüm kot pantolonlar birkaç saat içinde satın alındı. Bu durum, markanın başarı öyküsünde önemli bir dönüm noktası oldu.
Tanıdık isimlerle işbirliği
Guess, tanınmış aktris, şarkıcı ve modellerle işbirlikleri ile de biliniyor. Carla Bruni, Drew Barrymore, Adriana Lima bu isimlerin başında geliyor. Guess, seçtiği isimlerle marka çizgisini ve markaya duyulan sevgiyi her geçen yıl güçlendirmeye devam ediyor.
İkonik parçalar
GUESS’in ikonik parçalarının başında kot pantolonları, el çantaları ve klasik tişörtleri geliyor. 2005’te parfüm satmaya başlayan marka, iki yıl sonra G by Guess konseptini genç kızlar ve erkekler için yarattı. Ürünleri daha uygun fiyatlarla piyasaya sürdü.
Marilyn Jeans: İlk tasarım
Guess'in ilk tasarımlarından biri Marilyn 3 Zip modeliydi. Bu model, günümüzde hala satılmaya devam ediyor. Marilyn modelini satışa sunmak isteyen ilk büyük mağaza Bloomingdale’s mağazasıydı. İki düzine sipariş veren mağazanın raflarından tüm kot pantolonlar birkaç saat içinde satın alındı. Bu durum, markanın başarı öyküsünde önemli bir dönüm noktası oldu.
Bi̇r dünya markasi Guess
Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de büyük rağbet gören, kullanıcılarının ve müdavimlerinin sayısı ile bir dünya markası olan Guess, her kesimden her tarzda kişiye hitap etmesi, kalitesinden ve çizgisinden ödün vermeyen tavrı ile gün geçtikçe kullanıcı sayısını arttırmakta. Ceket ve mont modelleri ve olmazsa olmaz pantolon ve tişört modelleriyle gardıroplarımızda yeri ayrı olan Guess, geniş ürün yelpazesi ve indirimli fiyatlarıyla şimdi GLAMI'de seni bekliyor.
HER STİLE UYGUN ÇANTA ve CÜZDANLAR
Çanta ve cüzdan alırken, çoğu zaman baktığımız markalar arasında Guess baş sıralarda yer alıyor, hatta sadece yer almakla kalmayıp, özgün yapısı ve her stile uygun seçenekleriyle kalbimizi çalarak, tercih ettiğimiz marka oluyor. Guess el ve omuz çantaları günlük yaşantımızda bizlere eşlik ederken, renk renk Guess sırt çantaları kullanım alanı ve rahatlığı ile kombinlerimizi tamamlıyor ve tabi ki en şık günlerimizde Guess portföy çantalar ise şıklığımıza şıklık katıyor.
Guess'ten i̇ddi̇ali aksesuarlar
Kalitesi ve dayanıklılığına her ürününde güvendiğimiz marka olan Guess, aksesuar tasarımları ile dikkatleri üzerine çekerek, bu alanda da olan başarı ve iddiasını koruyor. Abiye kıyafetlerimiz ile kullanabileceğimiz takı ve saat seçeneklerinden, polarize yapısı, modern veya retro tarzlardaki güneş gözlüğü modellerine, kombinlerimizi tamamlayan renk renk atkı ve şal modelerinden kemer modellerine kadar birçok aksesuar seçeneklerini Guess'te bulabiliyoruz.